Saturday 7 September 2013

Posted by jinson on 21:39 No comments
Rahsia anak pintar terbongkar?

Sesungguhnya, terlalu banyak rahsia di bumi Allah yang belum kita ketahui. Bagi mereka yang mengamal, membaca dan mengkaji Al-Quran, pasti akan menemui rahsia-rahsia dan nikmat tidak terhingga banyaknya yang Allah limpahkan di muka bumi ni. Setiap ciptaan Allah mempunyai tujuan dan hikmah tertentu untuk manusia mengambil kebaikan dan melakukan kebaikan.

Di sebalik jutaan tumbuhan yang tumbuh dimuka bumi ini, Allah telah ciptakan penawar dan racun. Berbalik kepada kebijaksanaan manusia untuk mencari, mengkaji dan menggunakannya untuk kebaikan dan kesejahteraan. Alhamdulillah, kini banyak pakar-pakar perubatan telah membuat kajian-demi kajian terhadap makanan atau tumbuhan yang hidup subur di negara-negara Arab. Kebaikan dan khaisat yang disebut di dalam AlQuran jelas terbukti dengan ujian dan kajian makmal.

Di Malaysia, Dr Hj Tengku Asmadi, seorang pakar motivasi dan personaliti TV telah berjaya mencipta sejenis minuman yang mempunyai kasiat cukup hebat untuk membantu perkembangan otak. Beliau telah menggabungkan beberapa makanan yang terbukti luar biasa hebat yang juga disebut di dalam AlQuran akan khasiatnya beserta bacan ayat 30 Juzuk Al-Quran. Kehebatan minuman yang dicipta ini, bukan sahaja dari bahan-bahannya tetapisebenarnya adalah  kepercayaan dan keyakinan dengan ayat-ayat Allah. Niat yang ikhlas kerana Allah dan agama. Niat kita yang baik untuk melihat, membantu dan menjadikan anak-anak kita bijak belajar, pandai mengaji dan menghafal Al-Quran serta rajin di sekolah dan lain-lain.

InsyaAllah, Cik Putih telah nampak dengan jelas akan kesan anak-anak sendiri, anak saudara dan anak rakan-rakan yang telah mengalami satu perubahan sangat luar biasa dan sukar diucapkan kerana perasaan sangat bersyukur kepada Allah. Mana lah Cik Putih tak bersykur kan, segala makanan berkahsiat dan disebut di dalam Al-Quran tu bukan senang untuk kita cari. Kalau kita selalu ke negara Arab atau Timur Tengah ok la kan. Itu yang Cik Putih bersyukur sangat ditemukan dengan JuzQ30 ni, memang inilah supplemet yang PERLU kita semua sediakan untuk anak-anak kita. InsyaAllah, dengan khasiat yang jelas dan keyakinan yang kuat , niat kan yang baik, baca Selawat ke atas Nabi 3 kali, kemudian beri anak kita minum.

0 comments:

Post a Comment